Beiträge von MDCoke

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    So Leute, ich habe mal Armored Kill angespielt und hier kommt mein Fazit:


    Was ich gut finde:
    - Die Maps sind fantastisch, für den PC einfach eine Augenweide. Bandar Dessert ist mindestens doppelt so groß wie Caspian Border und es macht einen Heidenspaß auf 64er Server zu spielen.
    - Rush und Conquest sind die Modi, die einfach am meisten Laune auf den neuen Karten machen!


    Was ich schlecht finde:
    - Weniger als 48 Spieler sind auf den Karten nicht zumutbar. Macht einfach keinen Spaß, wenn keiner über den Weg läuft ;) Wie geht das auf der Konsole klar?
    - Panzer Übermacht ist leider vollkommener Unfug. Man steigt in den Panzer ein, fährt 5000000000km, um dann von einer SOFLAM markiert zu werden und bämm man ist hin.
    -> Seltsamerweise darf man bei dem neuen Spielmodus auch nicht bei Squad Membern einsteigen, sodass man, wenn man keinen Panzer kriegt, schön weite Strecken laufen kann.
    -> Daher kann es gut sein, dass der Spielmodus für die Konsole gemacht ist, wo der Großteil der Spieler einen Panzer abkriegt. Für 48- oder gar 64 Spieler ist es aber nichts.

    So wie es aussieht, hat uns CA zum Kompromiss einen Teil der Debug-Cam spendiert. Spielt eine Schlacht und ihr werdet merken, dass die Standardkamera um einiges höher gesetzt werden kann, als die alte.

    So, ich bin jetzt erstmal richtig glücklich :D
    CA hat einen neuen Patch veröffentlicht. Zum einen sind in dem 200MB Paket ein Mod-Editor enthalten, Ted genannt. Zum anderen beinhaltet der Patch viele Bugfixes. Darunter den Desynch-Bug der Multiplayer-Kampagne.


    "• Total War Battle Map Editor (TEd) tool now available, offering the ability to create and automatically share Land, Naval and Siege Battle Maps with other players. The maps can be used in both Single player (Custom Battle Mode) and Multiplayer. TEd can be accessed from the “Tools” menu in the Steam Library.
    • New Multiplayer Campaign Resynchronisation feature – When Multiplayer Campaign players become out of sync with each other (aka “desynchronisation” or “desync”), the game will attempt to resynchronise the players so they can continue playing (aka “resynchronisation” or “resync”).


    • Various fixes to prevent Multiplayer Campaign desynchronisation before resynchronisation is required.


    • Fix for crash loading into the “Sea of Japan” Naval custom battle map.


    • Fix for campaign map armies pathfinding causing them to becoming stuck on coast lines.


    • Fixed stats for Kisho Ninja units.


    • Fixed sound when broadsides are fired by players' ships in Historical and Custom Battle mode battles.


    • Improved garrisoned infantry animation and pathfinding when attacking (to stop units moving on the spot and prioritising reforming over firing).


    • Improved match making between avatar types to reduce erroneous match making between Total War: SHOGUN 2 avatars and Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai avatars.


    • Host and Host's teammates will now receive experience after a battle if the clients’ team had an open slot.


    • Fix for Key Building timer in Avatar Conquest Mode, so that when a player loses a building, then re-captures it, the timer no longer continues to count down from when the building was first lost, now resetting. Fix in place for the timer not being displayed under certain circumstances.


    • Fixed performance drop (low FPS) when accessing the recruitment tab for the Fukushima province in Single Player Campaign mode.


    • Fixed crashes in Avatar Conquest Mode tutorial.


    • Fixed bug where AI were only recruiting Kobaya ships on the Total War: SHOGUN 2 campaign under some circumstances.


    • Fix for bug where camera scroll didn't work when the mouse was positioned over certain UI elements.


    • Fixed Avatar Conquest Mode exploit where players could ignore funds bracket.


    • Fix for Total War: SHOGUN 2 generals pre-battle speeches playing when playing as Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai clans.


    • Fix for crash when positioning the mouse over coastal batteries in Miyako Bay Historical Battle Mode on Hard or Very Hard difficulty.


    • Minor text fixes for Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai tutorials.


    • Fix for armies reinforcing a besieger bouncing around that besieger until they run out of movement / action points (aka “Army bobbling”).


    • Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai mons will now appear on unit banners in battle.


    • Improved transition blending for combat animation.


    • Negative phase removed from Banzai.


    • Improved Windows 8 preview compatibility.


    • Fixed a number of issues with veteran clan skills


    • Fixed the Stricken Unholy forge retainer effects


    • Various miscellaneous crash bugs fixed.


    • Various miscellaneous user interface bugs fixed.



    • Note: There is currently a text string advertising DLC packs that have not yet been released in the front end. These are not yet available, contrary to this message. We expect to release these next week. "

    Hier die Update-News zum "Patch":


    Hi all,


    We're about to go live with the Dragon War Battle Pack for Shogun 2, which is today's small update. This will be purchasable for Shogun 2 players to get the popular historical battles from Fall of the Samurai.


    If you do decide to buy FotS after playing the pack, you will get a discount of the cost of the pack from your FotS purchase.


    http://blogs.sega.com/totalwar/2012/...-will-tremble/


    Enjoy!


    The Creative Assembly



    Also nichts anderes, als ein neues DLC für Shogun2 Spieler. ;)

    Lese Ich da ein wenig Ironie raus bei dem Satz

    Jap ;) Solche Updates können sie sich eigentlich auch gleich sparen. Vorallem, wenn ich im offiziellen Forum lese, dass jetzt noch mehre Probleme mit dem BloodPack existieren.
    Es ist leider so intransparent, woran CA nun wirklich arbeitet.

    Super Patch. Danke CA für diese wertvollen Updates!


    We've released a quick fix that addresses a couple of issues:


    - Fixed distribution of blood on units' armour with the Blood Pack.
    - Loading screens fixed for Multiplayer battles (no longer displays red smudges).



    Thanks,


    The Creative Assembly.

    Hotfix für Shogun 2:


    "Hi all,
    We've just released a patch for a couple of issues.

    • Fix for blood effect in blood pack
    • Fixed occasional crash when entering Avatar Conquest Map
    • Miscellaneous other crash fixes
    • Fixed an issue where trees could appear black
    • Fix for level 9 clan skill lockout


    Enjoy!



    The Creative Assembly"