Beiträge von MDCoke

    So Leute, ich habe mal Armored Kill angespielt und hier kommt mein Fazit:


    Was ich gut finde:
    - Die Maps sind fantastisch, für den PC einfach eine Augenweide. Bandar Dessert ist mindestens doppelt so groß wie Caspian Border und es macht einen Heidenspaß auf 64er Server zu spielen.
    - Rush und Conquest sind die Modi, die einfach am meisten Laune auf den neuen Karten machen!


    Was ich schlecht finde:
    - Weniger als 48 Spieler sind auf den Karten nicht zumutbar. Macht einfach keinen Spaß, wenn keiner über den Weg läuft ;) Wie geht das auf der Konsole klar?
    - Panzer Übermacht ist leider vollkommener Unfug. Man steigt in den Panzer ein, fährt 5000000000km, um dann von einer SOFLAM markiert zu werden und bämm man ist hin.
    -> Seltsamerweise darf man bei dem neuen Spielmodus auch nicht bei Squad Membern einsteigen, sodass man, wenn man keinen Panzer kriegt, schön weite Strecken laufen kann.
    -> Daher kann es gut sein, dass der Spielmodus für die Konsole gemacht ist, wo der Großteil der Spieler einen Panzer abkriegt. Für 48- oder gar 64 Spieler ist es aber nichts.

    @Mr-Knabber: Kannst du uns am Turnier anmelden? Hast ja leider auch gestern gemerkt, dass ich es völlig verpennt habe, unser Gefecht für das Turnier zu bestreiten :D


    Ich habe mal in dem Forum geschaut und konnte leider nirgendswo einen Starttermin für das Turnier finden.
    Die registrierten Clans lassen aber einige schöne Schlachten vermuten:







    Clans


    Imperials
    CW
    Clan Long
    WoC
    1453
    Irons
    VM
    RTK
    Clan Legionari Italiani
    Aggony
    Seattle Steel
    Total War Rebels
    Clan GERUDO

    Links zum Turnier:


    Rules - Rules and Registration - Clan War Belt
    Registration - Rules and Registration - Clan War Belt


    [spoil]Clan War Belt STW2 is an avatar custom battle tournament for clans. CWB tests player skills in several aspects of the game as clans fight each other in in small, medium and large battles for the ultimate goal of becoming Champion of the Season.


    The tournament has a double-elimination system based on series of matches between clans rather than a single match. The series consists of two 1v1s, two 2v2s and two 3v3s. Each of these have an attack and a defense game, and will earn you points depending on the number of players in them. The clan with the higher end score wins the series.


    Clans will be matched within two brackets. While undefeated, clans stay in the Upper Bracket. Clans defeated in the Upper Bracket will be moved to the Lower Bracket. Clans defeated in the Lower Bracket are eliminated. The finals, a single series, will be played between the winner of the Upper Bracket and the winner of the Lower Bracket. The winner of this series becomes Champion.


    Clans competing in CWB must be relatively active, and have a minimum of 4 players available to participate in CWB events.


    Honourable behaviour is expected from all contestants. Clans will be held responsible for the actions of their members.[/spoil]



    Wir bräuchten für das Turnier 4 Leute. Knabber hättest du Lust darauf?
    Wer möchte noch mitmachen? Sun, Yori, Sly, Cassador, Filusi, Alpi?

    Da widerspreche ich Cassador. Ich lade bald drei Spiele von mir gegen Knabber hoch, da sieht man taktische Manöver noch und nöcher.

    @Sun hast du die Replays gespeichert und möchtest die hochladen? Dann hat man zwei Sichtweisen auf das Spiel. Meine und die eines Casters.


    [spoil]
    Sun hat verdient das letzte Match gewonnen.
    In der letzten Schlacht war ich irgendwie nicht so ganz klar im Hirn und habe mit Kisho Ninjas versucht was zu reißen. :D
    Jetzt heißt es also: Wir sehen uns im Finale Sun Tzu. Machst du bitte Mr. Knabber noch fertig, damit ich ihn im Looserbracket auch mal begegnen darf? ;)
    [/spoil]

    So wie es aussieht, hat uns CA zum Kompromiss einen Teil der Debug-Cam spendiert. Spielt eine Schlacht und ihr werdet merken, dass die Standardkamera um einiges höher gesetzt werden kann, als die alte.

    So, ich bin jetzt erstmal richtig glücklich :D
    CA hat einen neuen Patch veröffentlicht. Zum einen sind in dem 200MB Paket ein Mod-Editor enthalten, Ted genannt. Zum anderen beinhaltet der Patch viele Bugfixes. Darunter den Desynch-Bug der Multiplayer-Kampagne.


    "• Total War Battle Map Editor (TEd) tool now available, offering the ability to create and automatically share Land, Naval and Siege Battle Maps with other players. The maps can be used in both Single player (Custom Battle Mode) and Multiplayer. TEd can be accessed from the “Tools” menu in the Steam Library.
    • New Multiplayer Campaign Resynchronisation feature – When Multiplayer Campaign players become out of sync with each other (aka “desynchronisation” or “desync”), the game will attempt to resynchronise the players so they can continue playing (aka “resynchronisation” or “resync”).


    • Various fixes to prevent Multiplayer Campaign desynchronisation before resynchronisation is required.


    • Fix for crash loading into the “Sea of Japan” Naval custom battle map.


    • Fix for campaign map armies pathfinding causing them to becoming stuck on coast lines.


    • Fixed stats for Kisho Ninja units.


    • Fixed sound when broadsides are fired by players' ships in Historical and Custom Battle mode battles.


    • Improved garrisoned infantry animation and pathfinding when attacking (to stop units moving on the spot and prioritising reforming over firing).


    • Improved match making between avatar types to reduce erroneous match making between Total War: SHOGUN 2 avatars and Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai avatars.


    • Host and Host's teammates will now receive experience after a battle if the clients’ team had an open slot.


    • Fix for Key Building timer in Avatar Conquest Mode, so that when a player loses a building, then re-captures it, the timer no longer continues to count down from when the building was first lost, now resetting. Fix in place for the timer not being displayed under certain circumstances.


    • Fixed performance drop (low FPS) when accessing the recruitment tab for the Fukushima province in Single Player Campaign mode.


    • Fixed crashes in Avatar Conquest Mode tutorial.


    • Fixed bug where AI were only recruiting Kobaya ships on the Total War: SHOGUN 2 campaign under some circumstances.


    • Fix for bug where camera scroll didn't work when the mouse was positioned over certain UI elements.


    • Fixed Avatar Conquest Mode exploit where players could ignore funds bracket.


    • Fix for Total War: SHOGUN 2 generals pre-battle speeches playing when playing as Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai clans.


    • Fix for crash when positioning the mouse over coastal batteries in Miyako Bay Historical Battle Mode on Hard or Very Hard difficulty.


    • Minor text fixes for Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai tutorials.


    • Fix for armies reinforcing a besieger bouncing around that besieger until they run out of movement / action points (aka “Army bobbling”).


    • Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai mons will now appear on unit banners in battle.


    • Improved transition blending for combat animation.


    • Negative phase removed from Banzai.


    • Improved Windows 8 preview compatibility.


    • Fixed a number of issues with veteran clan skills


    • Fixed the Stricken Unholy forge retainer effects


    • Various miscellaneous crash bugs fixed.


    • Various miscellaneous user interface bugs fixed.



    • Note: There is currently a text string advertising DLC packs that have not yet been released in the front end. These are not yet available, contrary to this message. We expect to release these next week. "

    "Scheiße gebaut habe" - Damit meint er das 1. Spiel. Danach war er geknickt und wollte nicht mehr spielen.




    "und weil ich im moment mir noch 5 von 9 fetzen ausbessern muss" - Vermutlich meint er, dass er in 5 von 9 Schulfächern auf 5 steht. Denn Fetzen hat er übersetzt mit: "-.- vergesse immer das ihr deutsche seid 5er das ist bei uns aber die schlimmste note".



    "und deswegen zu sehr unter druck stehe für ein tunier wünsche euch allen noch viel spaß" - Also er kann nicht mehr am Turnier teilnehmen, weil er aktuell in 5 Fächern auf 5 steht. Das wusste er bei der Anmeldung zum Turnier natürlich noch nicht.

    cBASS: "Wenn, dann hätte er die gleiche, aber nicht die selbe Armee. "



    In diesem Fall hatte er nicht nur die gleiche, sondern sogar die selbe Armee ;)
    Ein Unterschied besteht in diesem Fall nicht zwischen dem "Gleichen" und dem "Selbigen".

    Ähm. Diese Ähnlichkeit von Littera Patens Armee gegenüber meiner Armee in meinem Cast ist doch ziemlich stark. Aizu und genau die selbe Armee. Dachte am Anfang du spielst mein Replay ab ;)